למה שווה להשקיע בפרסום באינסטגרם ובסטורי?
הכל קורה באינסטגרם, וזו מזמן כבר לא רק פלטפורמה לשיתוף תמונות, ובטח שלא רק של צעירים! הפוטנציאל השיווקי הגלום בה מושך מפרסמים עם תקציבי עתק, משפיענים המתפרנסים מקידום מותגים ומייצר אושיות רשת בעלות כוח כלכלי אדיר. זה המקום בו נקבעים טרנדים ואליו נשואות עיני מיליונים ברחבי העולם. כדי לנצל זאת, העסק שלך חייב נוכח, ויזואלי ויצירתי.
מתי מתאים לפרסם באינסטגרם?
כשהמותג שלך מצטלם יפה. זה יכול להיות מוצר או שירות, אבל הם חייבים לייצר חוויה שגורמת לצופה לזעוק "גם אני רוצה ככה!". ובעיקר "גם אני רוצה להרגיש ככה!". לשם כך, נדרשים חומרי מדיה איכותיים – תמונות או סרטונים שישדרו את המסר הנכון.