"אני שמח מאד להמליץ בחום על חברת Oasis Media ועל העומד בראשה, אליעד מלול. שנים רבות ולמעלה מעשרה קמפיינים אני נמצא בקשר עם חברות שמנהלות מדיה דיגיטלית ומעולם לא נתקלתי בכזאת מקצועיות, יעילות ומחויבות. אם אתם מחפשים שיווק דיגיטלי טוב, יעיל ובעיקר שיספק תוצאות – הגעתם למקום הנכון."
יאיא פינק – מנכ"ל תנועת דרכנו ומייסד לובי 99
סייענו להרמת קמפיין מוצלח שהציב את 'לובי 99' כמיזם מימון ההמונים הגדול והמצליח בישראל! אנו ממשיכים בהפצה ובשיווק המסרים של לובי 99.
לובי 99 הוא מיזם חברתי-כלכלי-פוליטי ללא מטרת רווח, המקדם אינטרסים של הציבור הרחב אל מול מקבלי ההחלטות בכנסת ובממשלה באמצעות לוביסטים. בניגוד ללוביסטים המסחריים המקדמים את האינטרסים של תאגידים, בעלי הון וגופים פרטיים, לובי 99 פועל בשירותו של האזרח הפשוט ומקדם אינטרסים ציבוריים כמו חופש המידע, חשיפת שחיתויות וחיסול קשרי הון-שלטון.
הארגון פועל וממומן ע"י קמפיין לגיוס המונים המגייס כספים לתפעול הלוביסטים בשליחות הציבור הרחב באמצעות פלטפורמה אינטרנטית.
במהלך השנתיים לקיום המיזם, מבצעים בלובי 99 קמפיין גיוס המונים, על מנת לגייס מהציבור את הכספים הנדרשים למימון פעילויות הארגון. לאחר ההקמה וקמפיין הגיוס הראשוני, הוחלט על מהלך שיבטיח את פעילותו לטווח הארוך – מעבר ממודל של תשלום חד פעמי בלבד לדמי חבר חודשיים באמצעות הוראות קבע.
לאחר שנתיים של פעילות וכ-1,800 חברים עם סך דמי חבר של כ-50,000 ₪ לובי 99 בחרו ב- Oasis Media לניהול קמפיין פייסבוק, שנועד לגייס חברים נוספים למיזם. סכום היעד לגיוס היה 10,000 ₪ בדמי חבר קבועים תוך חודש, לטובת גיוס לוביסט נוסף למימוש מטרות הארגון.
תוך פחות מ-30 ימי פעילות בקמפיין החדש, הצלחנו להגיע ל-240% מיעד הגיוס המקורי והשגנו דמי חבר חודשיים בסך 74,000 ₪, תוך שמירה על תקציב הפרסום שתוכנן במקור!
הקמפיין המוצלח הפך את לובי 99 למיזם מימון ההמונים הגדול והמוצלח בישראל!
באמצעות פילוח וטירגוט נכון של קהלי יעד ושימוש חכם ברימרקטינג הצלחנו לגייס 650 מצטרפים חדשים דרך קמפיין הפייסבוק. הקמפיין גרף תשומת לב רבה ברשת וקיבל מאות אלפי חשיפות, וכן מעורבות גבוהה של קהל יעד רלוונטי.
נכון לכתיבת שורות אלה מונה לובי 99 מספר חסר תקדים של 5,537 חברים, בסכום כולל של 209 אלף ש"ח קבועים בחודש במימון המונים של הציבור, ללא שום בעל הון או קרן.
גם בשגרה ממשיך צוות אואזיס מדיה לספק להנחיות לצוות הטכני על-מנת לשפר עוד ועוד את אחוזי ההמרה באתר. אנו ממשיכים להשתמש בפרסום כדי להשיג עוד מצטרפים באופן שוטף, תוך הפצה וחיזוק של המסרים שחשובים ללובי 99 כדי להשיג את מטרותיו.