למה שווה לך להשקיע בפרסום בגוגל?
קידום בגוגל משמעו קידום במנוע החיפוש הפופולארי בעולם. כה פופולארי שכבר הפך לפועל, הרי כולנו "מגגלים". מדובר בנדל"ן פרסומי יקר ערך, ואם הלקוחות שלך מתעניינים בשירותיך, העסק שלך חייב לתפוס שם מקום גבוה כדי להגיע אליהם.
מתי מתאים לפרסם בגוגל?
ברשת החיפוש של גוגל מומלץ להשתמש כשיש היתכנות גבוהה לכך שהעסק שלך מהווה מענה לצורך של הגולש. מנגנון הפרסום מתבסס על כך שהלקוח הפוטנציאלי מחפש באופן אקטיבי מילת חיפוש מסוימת ומוצגת לו מודעה רלוונטית. אם העסק שלך מצליח לקלוע בול לחיפוש של הגולש – הרווחת.
בעוד הקידום האורגני יעיל רק לאחר פרק זמן ארוך יחסית (מספר חודשים במקרה הטוב), הקידום הממומן בגוגל אדס אפקטיבי מאוד כבר מהרגע הראשון. כדאי להשקיע בקידום ממומן כאשר נדרשות תוצאות מיידיות וניתן לשלבו יחד עם קידום אורגני כדי לייצר המרות נוספות, כמו כן ניתן להשתמש בקידום ממומן כצעד משלים להשקת מוצר חדש או מבצעים מיוחדים.
ברשת המדיה של גוגל ניתן להשתמש כאמצעי עיקרי או כתומך לקמפיין חיפוש. כך למשל, ניתן באמצעותו לחשוף לקוחות פוטנציאליים לעסק שלך מבלי שחיפשו אותו וגם, באמצעות קמפיין רימרקטינג, "לרדוף" ברחבי הרשת אחר לקוחות שהתעניינו, כדי להשלים את ההמרה.