קידום אתרי איקומרס עם אואזיס מדיה

בואו ניגש ישר לעניין:
למה מומלץ (מאוד!) לקדם את האתר המכירתי של העסק שלך דווקא עם אואזיס מדיה?

רוצה לדעת איך בדיוק אנחנו עושים את זה ולמה אנחנו יותר טובים מאחרים?
נשמח לשבת לקפה!

    הצמיחה באתר האיקומרס 'משק אחיה' שמקודם ע"י אואזיס מדיה

    בעקבות הקמפיינים לקידום הממומן של אתר האיקומרס של 'משק אחיה' – המותג התחזק באופן משמעותי והפך לפופולרי ומוכר. מעסק שנחשב ליצרן בוטיק של שמן זית כתית מעולה, הפך משק אחיה לאחד היצרנים והמפיצים הגדולים והמובילים של שמן זית בישראל.

    העסק הגיע אלינו בתחילת 2020 בנקודה קריטית, כשהוא נשען על סיטונאים ועל בתי מלון ומסעדות לעיקר הכנסותיו, בדיוק כשהתחילה הקורונה. בזכות עבודה דחופה ומיידית הצלחנו להעלות את המכירות מן האתר, כמו גם את ההכנסה מערוצי ההפצה הישירים לצרכנים בצורה משמעותית.

    בהמשך, כתוצאה ישירה מפעילות השיווק, האופטימיזציה והקידום הממומן של אתר האיקומרס של משק אחיה – המכירות באתר גדלו פי כמה מדי שנה, מה שהפך את הדיגיטל לאפיק המכירות המרכזי של העסק!

    כדי לשמור על הפרטיות לא נחשוף כאן מספרים – תצטרכו להאמין לנו שהם גבוהים ומרשימים. כן נוכל לספר שאתר האיקומרס של העסק חווה צמיחה של כמה אלפי אחוזים מאז שהחל לעבוד עם אואזיס מדיה, ועוד היד נטויה.

    קידום אתרי מסחר

    התשובה הקצרה היא – כשיש לכם אתר איקומרס.
    התשובה המעט יותר ארוכה היא שניתן לתגבר את התנועה (Traffic) לאתר עבור לקוחות בכל שלב של משפך השיווק (funnel) – החל מאלו שאינם מכירים את המותג וכלה בלקוחות חוזרים ונאמנים. האפשרויות הדיגיטליות לצירוף לקוחות חדשים (Acquisition) הן רבות. ניתן להגיע אליהם דרך פלטפורמות כגון פייסבוק, רשת המדיה של גוגל או פרסום מבוסס תוכן ולטרגט על פי פרמטרים שונים כגון תחומי עניין, או דפוסי התנהגות אונליין. באופן זה ניתן לייצר מהלכי שיווק יצירתיים אינסופיים.

    לקוחות שהביעו עניין במוצריך, אך טרם סיימו רכישה, עדיין מהווים לקוחות פוטנציאליים ואף כאלו ששווה להשקיע בהם יותר. במקרים רבים נדרש רק תמריץ קטן או תזכורת כדי שיגיעו לרכישה המיוחלת. לצורך כך נוקטים בשיטה שנקראת פרסום מחדש – רימרקטינג. הגולש ממשיך לראות פרסומות של המותג בטווח זמן מסוים או על פי תנאים אחרים שהוגדרו, במטרה להשלים את העסקה. מודעות מסוג זה מוכרחות להציג ערך או הטבה ותמיד כדאי שיהיו מותאמות אישית. למשל, יציגו את המוצרים אותם הוסיפו לסל.

    שימור לקוחות קיימים או לקוחות עבר (Retention), גם הוא אמצעי יעיל להגדלת המכירות. הצעת הטבות עיתית ללקוחות עבר, תוך שימת דגש על לקוחות נאמנים עם ערך חיי לקוח גבוה (Life Time Value – LTV), מאפשרת להמיר בעלויות נמוכות יחסית, אוכלוסיה בעלת פוטנציאל רווח רב. בנוסף, לקוחות מרוצים, הופכים עם הזמן ל"שגרירים" של המותג והעסק מרוויח פרסום מפה לאוזן, שערכו לא יסולא בפז.

    בכל עת, בין אם מדובר בהשקה של מוצר חדש או "תגבור" לטובת מכירת מוצרים וותיקים, קידום באינטרט של אתר e-commerce, הוא השקעה הכרחית, שכשנעשית נכון, מחזירה את עצמה פי כמה!

    הלקוחות שלנו נהנים מתוצאות מרשימות ומשירות אישי,
    זה הזמן להצטרף אליהם!

      בין השירותים שתקבלו במסגרת קידום אתר איקומרס עם אואזיס מדיה:

      • המלצות ייעול לאתר החנות המקוונת – תוך שימוש בכלי מחקר כגון Google Analytics, מפות חום ובחינת חווית משתמש (UX)
      • דו"חות שוטפים אודות הפעילות באתר המכירתי שלכם, כדי לעקוב בקלות אחר הצמיחה, ואחר ההחזר על ההשקעה בתקציב הפרסום
      • אמצעים לשיפור אחוזי ההמרה באתר האיקומרס שלכם – פופאפים מעוצבים, בדיקות A/B וכו'
      • פרסום מתוחכם ויצירתי במגוון ערוצים דיגיטליים
      • תוכן נלווה להזרמת תנועה לאתר המכירתי באמצעות ניוזלטרים, קמפיינים שיווקיים, תוכן אורגני ועוד

      רוצה לדעת איך קידום אתר e-commerce יקדם לך את העסק? נשמח להיפגש!