למה שווה לך להשקיע בפרסום מבוסס תוכן?
אנחנו יודעים, מתוך מחקר וניסיון, שבמקרים רבים, לקוחות מגיבים טוב יותר לפרסום שלא נראה כמו פרסום אלא כמו תוכן שמביא ערך אמיתי. בקידום באמצעות תוכן, הפרסום משתלב בחוויית צריכת התוכן של הגולש. הפרסומת במודל זה נראית זהה מבחינת העיצוב וקרובה מבחינת התוכן לתכנים הקיימים באתר בו היא מוצגת, כך שהסבירות שילחצו עליה ויתעניינו בתוכן השיווקי גדולה פי כמה.
כך, השיווק הוא עקיף ואילו המותג, המוצרים והשירותים, נחרטים בתודעת הצרכן באופן עצמתי יותר, כיוון שנגעו בנקודות שחשובות לו באופן אישי. הוא זה שבוחר להיכנס ולהתעמק בתוכן!
מתי מתאים לקדם עסק באמצעות תוכן?
השקעה בפרסום דרך תוכן, יכולה להוות התחלה מצוינת למסע הלקוח בתוך משפך השיווק (marketing funnel) ולחשוף אותו לראשונה למותג, או למוצר באופן מעמיק ורלוונטי.
במקרים אחרים, היא יכולה להגיע גם בהמשך הדרך, כאמצעי תומך לדרכי שיווק נוספות. זאת, במקרים בהם הפרסום הקונבנציונלי לא מספיק כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל השיווקי לעסקים או שירותים.